Д-р Николай Михайлов пред Карбовски: Западът деградира и умира, а диктатурата му става все по-брутална (С ВИДЕО)

Част от Темите в интервюто:

💥 Усещане за историчност или:

💥 Зеленски и ние, които не го посрещаме.

💥 Зеленски и те, които го посрещнаха.

💥Драматургия на Богът от машината като метафора за хегемона

💥Премиер с вид на педиатър и с политика на какъв? И други политически психодиагнози

💥Отказът на Европа от християнството – задължителен ли е за нас

💥История, историчност и нежелание за участие на българина в днешния ден

Видеото е Задължително за гледане❗️❗️❗️

ВИЖ ВИДЕОТО:

https://youtu.be/EByDuMl23Jc

ВИЖТЕ ОЩЕ:

loading...

Ако статията ви е харесала, споделете я с приятелите си в социалните мрежи от тук:

Facebook Google

7 коментара

  1. Анализа на д-р Михайлов е съществен, субстационален, чрез себе си всебе си, всяка субстанция съществува чрез себе си. Но е психо народология, без ракурса свобода. А свободата е икономическа категория, при това количествена, колкото повече пари имаш, толкова си по свободен, а който ги печата най. Свободата не е в правото протести, а възможноста да правиш свобода, ерго пари. Свободни са хората в Америка, държава не пречи в икономическата инициатива. И когато репрезентираш оцеляващият българин в икономически свободен субект, народологията не помага, perseity отрицание зависимоста ог причини. Един Бог само е a se, не изисква причина за да съществува

    • Браво бе,дума ли каза или гъза ми облиза.Сигурно си завършил Харвард с киро в един клас.

      • За мен този коментар е сполучлив сарказъм. Българският мисловен елит го кара в облаците и дали виждат изобщо земята е съмнително. Мен лично тази елитарност ме дразни. Ако искаш да качиш един народ до своите висоти, асансьорът трябва да стига до земята.

  2. Всяко събитие,процес,в живота не възникват без видими и невидими обективни и субективни причини. Събитията имат свойто битие само в субекта,ще рече съществуват чрез себе си per se. A se от друга страна не изисква причина за битието си. Синхронно пък термини perseity отрича всяка зависимост от субекта,aseity отрича всяка зависимост от всякакви причини. Финално per accidens, случайното се противоставя на per se. Тома Аквински твърди, че субстанциалното има произход същноста си и принципите първопричини в дистинкцията му. Всичко случайно е външно на природата им, и се причинява от външни причини. Т.е. същностно е всичко съгласувано с природата на човека, негови същностни предикти,рационалност, свобода. В случайното, без необходимост, човек искри в белота,благородство, благочестивост

  3. Да,стигнахме до божествената същност на човека ! Ала защо , се опитваш тоолова сложно да се изразяваш ?Докато стигнеш до края , развиеш идеята си съвсем замота всичко ! Нищо лично .

  4. Да,стигнахме до божествената същност на човека ! Ала защо , се опитваш тоолкова сложно да се изразяваш ?Докато стигнеш до края , развиеш идеята си съвсем замота всичко ! Нищо лично .

  5. Абе аз 33 г. се чудя защо всяка умна глава говори за политици в България, след като е ясно и на селските чобани, че политика няма.
    Няма как да наричаш хазарската неоколониалната администрация политици.
    Еничарите имат за задача да избият православните в България и да заграбят територията, а шебека си навира главата в задника и се прави, че не вижда докато избиват децата му.

Остави отговор

E-mail адресът Ви няма да бъде публикуван.




Въведете кода за проверка: *