Искате ли да видите как би изглеждало едно супермодерно и луксозно погребение, в което оплаквачките танцуват по гащи и жартиери?
И ако мислите, че те такова животно нема, то хвърлете око на новия клип на Галена и косите ви ще настръхнат от възмущение и ужас. В тон с най-кошмарната некрофилия в клипа към песента „Една жена“ си има всичко. И ковчег, и труп в ковчега, и скелет и оплаквачки.
Певицата играе ролата на опечалената вдовица и най-вероятно от мъка е останала само по бельо. Тя сластно се кълчи около ковчега с любимия си, вие някаква жална чалга, върти се в страстни еротични пози, а за по-убедително накрая награбва в прегръдките си скелет и започва да танцува с него.
Ако е искала да задмине Мадона, го е направила поне с три обиколки. Грозно, безвкусно, перверзно и шокиращо.
Само за няколко дни след премиерата на клипа в YouTube, който е пълен с фалшива скръб и еротика, близо 500 мазохисти са го гледали. Явно за мъжете няма значение, че в ковчега лежи труп, важното е мацките да са голи и да се кълчат по екрана в жизнерадостен кючек.
Но повечето от жените са шашнати. Възможно ли е да се подиграваш и да пародираш скръб по този начин? Морално е Галена да мята задник край ковчег в сластни секспози и да пее кръшни маанета? Нормално ли е по този начин да се се подиграва със скръбта на истинските вдовици, които буквално онемяват пред наглостта на видеото?
Продуцентите ще кажат, че това е художествен похват. Да, възможно е да има такива похвати, но могат ли да кажат какво е посланието на клипа? Каква е художествената внушаемост и в какво възпитава той?
Освен в показване на голотии, но те могат да се показват и без ковчег!
https://youtu.be/lj-Dv5ATQz8
Коментирай първи