Категоричен съм, при това на 100 процента, че реакцията на Ахмед Доган по време на нападението е абсолютно истинска и той не играе, заяви режисьорът Киран Коларов във „Всяка неделя“. Наблюдавал съм толкова хора, толкова реакции, изучавал съм езика на жестовете, даже и професор може да се нарека по него, но в кадъра виждам една неподправена изненада.
Една абсолютно автентична реакция на стряскане, блъскане на ръката на нападателя – нормално движение на всеки човек и после смелост. Доган не хуква да бяга, а се хвърля срещу нападателя, за да се предпази. Два са начините на реакция в такива случаи– хвърляш се, за да браниш живота си, или бягаш със същата цел. Той избира първата. Ако това беше нагласено, щеше да има много фалшиви жестове от страна на нападнатия. Той даже можеше да се хване за сърцето и да падне артистично. Никой обаче не знае, че в живота не става така. Стресът и уплахата идват после. Първата реакция е да се защитиш, да да оцелееш. Никой не може да ме убеди, че човекът срещу мен играе. Отлично разпознавам актьорите, имитаторите и истинските реакции. Тук реакцията е абсолютно истинска. Пълна изненада и веднага опит да се спаси. Ако знаеше за нападението, Доган щеше да се издаде с жестовете си. И това може да ви го каже всеки режисьор. Дори господинът да беше носител на Оскар, пак щях да видя фалш, ако имаше. Но той няма Оскар.
Страшно съжалявам, че точно аз трябва да си кажа мнението, не обичам много политиката, но реакцията е единствено на стреснат и изненадан човек, който не знае, че ще бъде нападнат. Киран Коларов е режисирал филмите „Въздушният човек“, „Те надделяха“, „Испанска муха“, „Искам Америка“, „Ако някой те обича“ и др. и е една от емблемите на българското кино.
А бе наркомани мръсни той, дори не му бута ръката, той сам си я дръпнаа.. професор по чикиджийство си по-скоро..
А бе наркомани мръсни той, дори не му бута ръката, той сам си я дръпнаа.. професор по чикиджийство си по-скоро..