На връх Рождество Христово с*кс скандалите в Българската православна църква продължават да се роят като пчелин напролет. След греховната хомосек*уална любов зад дуварите на Троянския манастир този път с*кс бомбата е насочена към Бачковския. Там авторитетният сред владиците отец Борис бе хванат да отправя неприлични предложения на една игуменка и 3 изкусителни божии служителки.
Дядо Борис Бачковски, претендент за наследник на варненския владика Кирил, тези дни е едно от най-одумваните лица в държавата. Славата му стремглаво стигна до небесата, след като в международната социална мрежа „Ю Тюб“ се появи п*рно клипче с негово участие. Похотливият божи наместник набързо заформя п*рно приключение с 3 монахини и вярната си игуменка Румяна.
Оказа се, че под строгите монашески одежди божиите невести носят ер*тично бельо със задължителните за всяка съблазън черно-бели краски. Ръцете им са украсени с допотопни бижута, а дядо Борис е толкова похотлив, че по нищо не личи да прекарва времето си в зверски коледен пост и молитва.
„Дядо Борис е опитен ценител на хубавите жени, коли и напитки. Бачковският манастир по негово време се разхубави с нова дограма, луксозна врата на църквата, шарен шадраван. Приходите на манастира непрекъснато се увеличават от изгодните договори за наем и от такси. Богомолците имат възможността да си избират между десетки заведения в подножието му, където могат да подкрепят тленните си тела с разнообразни местни ястия, да ударят по едно-две питиета, да напазаруват и да се повеселят. Всички, които познават дядо Боре, знаят, че той е широко скроен човек, много културен. Обича да пее песни, когато му е леко на душата. Разправят, че си падал по попфолка и по хита на Милко Калайджиев „Я елате, пиленца, при батко“. Но това е в кръга на майтапа, на закачката.
Той обича да се шегува и да се забавлява“, разказва запознат с делата му. Той е убеден, че разпространеното клипче умишлено не показва лицата на участниците в порното, нито засукани с*кс пози. Смята, че по време на избор за нов варненски владика много филмиране може да падне и то на пози от Кама Сутра, защото всеки се натиска за престижния пост.
Източник издава, че порно клипът е стоял в личния мобилен телефон на игумена на Бачковския манастир. Преди няколко месеца той дал апарата на поправка. В сервиза клипът бил копиран, а след това изпратен на подходящите хора. Запознати твърдят, че има още поне 20 подобни клипа с дядо Борис. „Той обича, като пийне, да снима с*кс подвизите си.
Този клип изтече като предупреждение. Като нищо скоро може да има и други видеа“, казват хора от синода.
Според друг божи наместник – отец Димитър Амбарев, материалът е чиста проба компромат, който обслужва нечии интереси и най-вече уронва престижа на манастира. Амбарев заподозря умишлена конспирация в милувките на монахините, чиито одежди се разминавали по стандарт от истинските дрехи на отреклите се от светската суета дами. Галенето им пък било доста професионално за жени, които стоят с години далеч от мъжки ласки и нежност.
И макар че клипчето престоя в мрежата броени часове, за съдържанието му се разчу из синодални архиереи в цяла България. Като доказателство за попските страсти клипът бил изпратен по пощата на калимявките, които, отваряйки го, почвали да се кръстят. Духовниците били притеснени, че филмираната информация може да послужи за повдигне на обвинения за разврат и нарушаване на монашеските обети, както и за скланяне към развратни действия.
Причината – на лентата съвсем ясно личало, че две от монахините не желаят да участват в подобни отношения и се страхуват да не бъдат изнудвани някой ден. Те настоятелно молят дядото, който е „въоръжен“ с джиесем в ръка, да не ги снима. Борис пък им обяснява, че няма нищо лошо в това и призовава да бъдат разкрепостени.
Историята с клипчето развълнува отец Борис, който реши да развали коледния си пост и следващия от това обет за мълчание. Свещеникът настоя да отговори на необоснованите критики и дори заяви, че кампанията срещу него е „борба срещу православието“, която „отваря вратите на ересите и сектите в Българската православна църква“.
Сатаната идва
Голяма част от редовите български свещеници са притеснени за случващото се в църквата. Поповете обвиняват себе си един друг, че чужди влияния нахлуват през дверите й и не се знае какво бъдеще ще има тя.
Сериозна заплаха представлявали сектите, които се „маскирали“ под формата на фондации, готови да се притекат на помощ. След това обаче помощта излизала през носа на отчетата.
Силно притеснение будел и фактът, че през 2012 г. администрацията в много американски училища забрани да се споменават думите „Всевишния“, „Бог“ и други религиозни термини. Педагозите бяха принудени да задраскват в учебници тестове с религиозен характер.
В щата Ню Хемпшир дори имало наказани ученици, които си позволили да ви да излязат на улицата с коледни костюми и шапки. Поздравът: „Честита Коледа“ също бил забранен, както и публичното показване на християнските символи, защото така се погазвали правата на деца от други вероизповедания.
В държавните училища на Ню Йорк също не могат да бъдат разигравани пиеси от раждането на Исус в яслата. Забраната там е въведена още през 2007 г.
Част от българските свещеници смятат, че в момента църквата ни се атакува по гей линия, но следващият етап ще бъде свързан с промяна в художествената литература, христоматиите, учебниците, което тотално ще обезличи религията ни. Християнските ценности щели да отстъпят на нови правили, продиктувани от наместника на Сатаната.
В Българската Православна Църква гейове няма, защото всички са педерасти; гейовете са в Българската Социалистическа Партия . . .