Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

Не Ахмед Доган, а Бойко Борисов е истинския собственик на медийната империя „Ирена Кръстева“

За Доган или Бойко работи Ирена Кръстева

За Доган или Бойко работи Ирена Кръстева

Не Ахмед Доган, а Бойко Борисов е истинския собственик на „Нова българска медийна група“, която притежава вече половината от медиите в страната, разкри най – сензационно сайта : skandalno.net. Преди 3 години уволнената от Весела Лечева шефка на спортния тотализатор Ирена Кръстева и синът й – депутата Делян Пеевски сякаш от нищото започнаха да пазаруват медии на килограм. За има – няма година време тандемът майка и син купи вестниците: „Монитор„, „Телеграф“, „Политика“, „Експрес“, регионалните издания „Борба“, „Вяра“, както и 50 % от акциите на най- тиражния седмичник в България – жълтия вестник „Уикенд„.

irena4Към медийната си империя Кръстева и Пеевски добавиха телевизиите ТВ7, ББТ, както и мажоритарният дял от акциите на печатницата ИПК „Родина“. Така някогашната спортистка и прехвърчащият като пчеличка от партия в партия нейн син Делян Пеевски установиха тотална хегемония на медийния пазар в България.
Мнозина се запитаха как една бивша държавна служителка като Кръстева успя да спастри толкова пара, че да сложи ръка на близо 50 % от медиите у нас.
Дълго време разследване на произхода на парите, с които Кръстева пазарува вестници и телевизии не се предприе. И най- сетне, в началото на тази година Прокуратурата се произнесе: Медийните сделки на Кръстева са осъществени с кредити, гарантирани със закупените активи.

Делян Пеевски

Делян Пеевски

А по всяка вероятност кредиторът е „Корпоративна търговска банка„, още повече, че неговият мажоритарен собственик и председател на УС Цветан Василев е член на управата на ИПК „Родина“. Печатницата мина под контрола на Кръстева, след като тя закупи повечето от медиите, които са акционери в нея.

Това обаче е официалната версия, в която никой irena_ktuтрезвомислещ, дори самите разследващи, не вярнат. Ясно е, че зад гърба на Ирена Кръстева стои сериозно политико – икономическо лоби. Защото ако Ирена Кръстева преследваше с покупките на медии комерсиални бизнес цели, едва ли би дала с лека ръка няколко милиона евро на бившия БТВ кадър Николай Бареков, за да прави верига от интернет сайтове. Ние, собствениците на информационни сайтове

Бойко Борисов

Бойко Борисов

много добре знаем колко мизерен всъщност е бизнеса с електронните издания и колко бавно и трудно се възвръща инвестицията в подобни начинания. С две думи: Ясно е, че сайтовете на Николай Бареков: Bnews и Blife са губещи. Защо тогава мощната и финансово и телесно Кръстева продължава да го финансира и да налива свежи пари по време на криза в една бъчва без дъно, каквато се явяват Барековите сайтове, а и всички по- амбициозни информационни интернет проекти.

Така че, пак ще повторим: Ясно е, че зад гърба на Ирена Кръстева стои сериозно политико – икономическо лоби, склонно да хвърли много грешни пари, противно на всички пазарно- икономически и бизнес принципи

Ахмед Доган да хвали палача си? Абсурд!

Ахмед Доган да хвали палача си? Абсурд!

с едничката логична цел – политическа пропаганда! А Кръстева и синът й Пеевски са просто изпълнители на въпросния пи- ар проект. Та, въпросът е кой стои зад тях. В публичното пространство упорито се внушава тезата, че реалният собственик на „Нова българска медийна група“ е Ахмед Доган. И въпреки, че Сокола яростно отрича подобни твърдения, квалифицирайки ги като смехотворни, медиите продължават да насаждат именно тази версия.
Анализът ни на публикациите от последните две години в уж притежаваните от Доган медии: „Телеграф“, „Монитор“, „Политика“ и прочие обаче показва, че въпросните вестници са изключително проправителствени. В тях няма да намерите нито една критика сруще Бойко Борисов и управлението му. Напротив: Очаквано критичният тон срещу управляващото мнозинство, какъвто би бил подходящия тон на вестници, притежание на опозиционното вече ДПС, са заменени с хвалебствия и

Герб правят читателите и зрителите на балъци

Герб правят читателите и зрителите на балъци

дитирамби към „големия“ Бойко и „смелия“ Цветан Цветанов.

Според стотиците публикации в уж Догановите вестници Бойко и правителство громят успешно корупцията, правят смели реформи в икономиката, а Цветанов пък лично прави на пух и прах „Наглите„, „Килърите“, „Октоподите“, „Дупетата“ и прочие врагове на държавата. А въпросните хвалебствени и славославещи публикации за управляващите не секват дори в настоящия момент, когато Правителството на Бойко буквално е притиснало ДПС – лидера до стената с обвинението, че неправомерно е прибрал 1.5 млн. лв. като консултант на хидровъзела „Цанков камък„. И по всяка вероятност Сокола ще бъде принуден да върне милионния си хонорар.
Вярно е, че в медиите на Ирена Кръстева и Делян Пеевски не може да бъде намерена и публикация, критикуваща Доган. Всъщност по- правилно е да се каже, че не може да бъде намерена нито една

Бойко се опитва да смачка Доган, а той го хвали в притежавания от него "Телеграф"

Бойко се опитва да смачка Доган, а той го хвали в притежавания от него "Телеграф"

статия, въобще свързана с Доган. За тези медии Сокола сякаш не съществува. Което само потвърждава версията на skandalno.net че Кръстева и Пеевски са хора на Бойко Борисов, а масовото купуване на медии от тандема е добре обмислена и реализирана пи- ар стратегия на икономически кръгове, свързани с правителството и управляващата ГЕРБ. Нормално е собствениците на тези медии да не пускат статии против Доган, след като ще внушават на обществото, че именно Сокола е скрития им собственик. А тъй като политическата поръчка е и да не пишат нищо добро за Сокола, медийните собственици от ГЕРБ предпочитат да се правят, че Доган не съществува. Според въпросния проект парите на Кръстева и Пеевски идват от фирми, близки до управлението и лично до Бойко Борисов. Отново същият проект финансира и насажда слуха, че собственик на медиите е Доган, за да не бъдат заподозрени Бойковите хора, че именно те са притежателите. И именно по тая причина наскоро Прокуратурата излезе с невероятната версия, че Ирена Кръстева завзела медийния пазар, като тръгнала с два лева в джоба, но видите ли – теглила кръстевакредити, купувала… и станала основен медиен играч. Неофициално се пуска версията : „Доган купува медии чрез протежето си Ирена Кръстева!“, а официално – чрез Прокуратурата се говори, че Кръстева сама си купила вестниците, като теглила кредити. И двете версии – официална и неофициална чудесно прикриват истинските собственици- Бойко и сие! Ние от skandalno.net задаваме само един елементарен въпрос: Има ли логика Доган да налива пари в медии, чрез които да хвали собствените си палачи!
Едно разследване на сайта: http://skandalno.net/

Ако статията ви е харесала, споделете я с приятелите си в социалните мрежи от тук:

Facebook Google

 

4 кометара за Не Ахмед Доган, а Бойко Борисов е истинския собственик на медийната империя „Ирена Кръстева“

  1. eva Отговор

    18.11.2011 в 18:49

    Мисля,че има логика

    • Сашо Отговор

      12.07.2013 в 14:53

      Каква логика? Никаква, смукали са си от пръстите.

  2. Данита Отговор

    11.05.2013 в 6:50

    Този,който е написал тази статия ни взима за големи глупаци!!! Как ще ме убедят,че това е истина като ми казват,че TV7 е на Борисов ? Точно тази телевизия, която се чуди как и от къде да извадят компромати да го напраят от черен по черен?! Даже обратното и сега разбирам защо така зверски нападат ГЕРБ, след като Ирена Кръстева (горката трудова жена) със заеми е стигнала до там да притежава една малка медийна империя?! Синът и Делян Славчев Пеевски на 21 год става за парламентарен секретар и да оглавя борда на „Пристанище Варна“ ЕАД?! Същият на 25 год е назначен за Заместник-министър на държавната политика при бедствия и аварии в правителството на Сергей Станишев….В момента е народен преставител на ДПС!!! Някой ще ми обясни ли как става така, на 21 год да си на върха??? Признавам си,че не съм толкова добра в математика да мога да сметна тези алгоритми…

  3. gogo Отговор

    14.05.2013 в 9:18

    днешните заглавия в Монитор след изборите – „ГЕРБ е потъващ кораб, БСП и ДПС ще върнат имиджа на страната“ – кой смятате е собственикът на в. Монитор? Ами анти-ГЕРБ кампанията по TV7 в дните преди изборите?

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

Въведете кода за проверка: *